biz kimiz?

Yanda, dr. pozitif'in kurucu ekibi (soldan sağa): Beslenme uzmanı Burcu Köksal Demir, Prof. Dr. İskender Öksüz, Dr. Ömer Dönderici, Psikolog Ümit Pembecioğlu Oktamış.

dr. pozitif nedir?

Tıp çoğunlukla hastalıkların tedavisi ile uğraşır. İyi de yapar. Biz daha nadir seçilen bir yola yöneldik: Sağlığın güçlenmesine.

Sağlık sadece hasta olmamak değildir.

Sağlık, vücudumuzla barışık olmaktır. Her yaşta daha genç ve daha mutlu olmaktır. Yaşama sevinciyle dolu bir ömrü daha uzun yaşamaktır.

Hastalıklar tıbbın olumsuz, "negatif" tarafıdır.

Biz "pozitif" tarafı kendimize iş edindik: Daha sağlıklı, daha ince, daha genç, daha mutlu olmayı.

Bunun için, bilimin bulgularını herkesin anlayacağı açık bir Türkçe ile sunmaya çalışıyoruz. Başarı ölçümüz bizim ne kadar çok şey bildiğimiz değil, ne kadar açık anlatabildiğimizdir.

Misyonumuz, uzun ve yaşama sevinci dolu bir ömür için sağlığı korumak ve geliştirmektir.

Doç. Dr. Lâle Dönderici (Uzman doktor)

Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi'nden mezun oldu. 1991'de İbni Sina Hastanesi'nde doçentlik ünvanını aldı. 1994'de Sevgi Hastanesi'nin dermatololji kliniğini yönetti, 1999'da DermArt Deri Hastalıkları Tedavi ve Kozmetik Uygulama Merkezi'ni kurdu. Hâlen dr. pozitif ve DermArt'da çalışmalarını sürdürüyor.

Şule Damgacı (Diyetisyen)

Hacettepe Üniversitesi Beslenme ve Diyetetik Bölümü'nden lisans derecesini aldı. Hacettepe çocuk ve erişkin hastanelerinde eğitim aldı. Ankara Etlik İhtisas Hastanesi'nden diyetisyenlik yaptı. Kalp damar hastalıklarında diyet ve obezite özel ilgi alanlardır.

Tuğba Küçükkasap (Diyetisyen)

Hacettepe Üniversitesi Beslenme ve Diyetetik Bölümünden mezun oldu. Hacettepe Erişkin Hastanesi, Hacettepe Çocuk Hastanesi, Ankara Numune ve Güven Hastaneleri ve SSK Dışkapı Hastanelerinde yetişkin ve çocuk beslenmesi ve hastalıklarda diyet konusunda eğitim aldı. Tuğba Küçükkasap halen,Tosya Devlet Hastanesi'nde klinik diyetisyen olarak görev yapmaktadır..

Duygu Ayan (Egzersiz Uzmanı)

Orta Doğu Teknik Üniversitesi Beden Eğitimi ve Spor Bölümü'nden birincilikle mezun oldu. ODTÜ Spor Merkezi fitness bölümünde fitness danışmanlığı yaptı. Dardanel Spor Klübü'nde koşu dalında lisanslı sporcu olarak çalıştı. 1995 yılında 800 metre koşuda Türkiye yıldızlar birinciliğini elde etti. Fitness, aerobik ve aneorobik egzersiz ve zayıflama özel ilgi alanları.

Seren Akıncı, M. S. (Uzman Psikolog)

Hacettepe Üniversitesi Psikoloji Bölümü'nden mezun oldu. Aynı bölümde "Beden algısı ve yeme tutumu" konulu yüksek lisans derecesini aldı. Çocuk ve ergen psiko-patolojisi üzerinde çalıştı. EMDR (Göz Hareketlerini Duyarsızlaştırma ve Yeniden İşleme) birinci düzey sertifikasına sahiptir. Stresle baş etme, bağımlılıklar ve duygusal yeme özel ilgi alanıdır. Seren Akıncı, Türk Psikologlar Derneği Yönetim Kurulu üyesidir.

Prof. Dr. İskender Öksüz

ABD'de Yale Üniversitesinde Teorik Kimya dalında MS ve doktora yaptı. ODTÜ, Gazi Üniversitesi ve yurt dışında çeşitli üniversitelerde öğretim üyeliği yaptıktan sonra Sevgi Hastanesi kurucuları arasında yer aldı ve 1993- 1996 yılları arasında bu hastanenin genel müdürlüğünü yaptı. dr. pozitif'in kurucusudur.

Dr. Ömer Dönderici (Dahiliye Uzmanı)

Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi'nden mezun oldu. İç hastalıkları (dahiliye) ihtisası ve gastroenteroloji üst ihtisası yaptı. Çeşitli hastanelerde görev yaptı. Sevgi Hastanesi'nin kurucuları arasında yer aldı ve 1993- 1996 yılları arasında bu hastanenin tıbbî ve idarî üst yönetimininde bulundu. Koruyucu hekimliğe özel ilgisi vardır. dr. pozitif'in kurucusudur.

_________________________________